Peace Love Harmony

Peace is Love and It Harmony

Sunday, June 7, 2009

Kenduri Nana dan Abg Din


Tanggal 6.6.09 maka bertambahlah masjid yang terbina di kalangan umat2 nabi muhammad saw...alhamdulillah..nana selamat di ijab kabul dengan seorang lelaki yan bernama din...nama penuh aku tak ingat la....aku tak pi masa nana angkat nikah...dok kalut wat hantaran nana...hehehe...kalut gak ler...sbb aku sampai pdg besar pun lewat.dah tau lewat aku boleh p singgah mah kak ani sbb rindu sangat kat nabil....aku bertolak dari pdg serai pun kul12....sampai kul2 pg.aku gilir-gilir bawak keta dengan husband tercinta aku...heehehehehe..ramai gak sedara mara aku mai kenduri tue...nie la time kami nak berkumpul...nak tgu raya tak semua balik kampung....pdg besar panas betull.....dah la berbaju kurung...dengan makeup tebal...perh....sabar gila....suriati kalut jd makeup artist....aku kalut jd director...angah kalut jd jurukamera...husb aku jd asst jurukamera...hehehe..masing2 ader tugas dier....tp enjoy la...mmg enjoy giler......

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home