Peace Love Harmony

Peace is Love and It Harmony

Monday, June 8, 2009

Hari Mengantuk



Hari dalam sejarah...pagi2 lg dlm kelas aku dah ngantuk mcm aku tak tido satu mlm....heran btl la...pasal pe ntah?sian kat 2 org lecture aku yang terpaksa menatap muka ngantuk aku pagi nie....aku ngantuk smpai rasa nak pecah kepala nie....mata aku berat btl mcm de batu.ish...ish...sape2 yang der petua mcm maner nak ilangkan ngantuk masa dlm kelas atau ceramah atau seminar blh la comment kat aku..lagipun skrg nie aku nak kena bertungkus lumus siapkan keje2 yg berkaitan dgn sok..so aku perlukan petua2 tue utk masa hadapan.hehehehe..dah la nak tgu interaksi nie abis dah jadi satu penyeksaan kat aku...tp cam maner pun aku kena harungi gak...tak der jln lain dah nak elak....aku nak kena sambung wat keje aku.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home