Peace Love Harmony

Peace is Love and It Harmony

Thursday, June 11, 2009

Going Home Sweet Home

Sepatutnya aku dah sampai umah...tp ntah mcm maner aku blh stuck lg kat sini....skrg aku kat mah adik aku..kat hospital....hehehe...blh aku tak ingat kat laki aku...dah adik aku mintak tlg bwk dier pi beli brg mah dier..sian plak aku.yer la...dier keje dah macam org gile....per salahnye tlg dier...dier pun byk tlg aku..btl tak?....tp arini aku musti balik mah aku...der org tgh tgu aku..sian kat dier..dok kat mah sorg2...sdh aku....makan minum takder org jaga...."abg....tgu sayang balik ek"..."insyallah kalu tak der aral melintang, ptg nie sayang sampai umah"....hehehe...lg 2 ari aku dah nak mula keje....mula dgn azam&wawasan baru...nak aplikasi per yg aku bljr selama dua minggu kat ipda....berat gak tugas nie....per pun, i have to try....and make it happen...

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home