Peace Love Harmony

Peace is Love and It Harmony

Sunday, June 14, 2009

masuk sklh balik

waa.....awal2 lg dah merah punch card aku....yer la...GB aku dah adjust balik time kat punch card clock tue....hehehe...aku antara cikgu yang awal2 lg dah kena lawak banggang dari GB aku....bengang beb.. arini kawan seangkatan aku yg sakit dah balik dari percutian beliau yang panjang tue....so, penyelaras aku dengan pening2 kena rombak balik jadual aku yg mcm ckgu tadika tp lg teruk....walaupun kawan aku tue dah balik dari percutian di rumah dier, jadual aku still pack giler....aku rase cam nak giler yer...fkrkan la....aku kena ajar dua kelas yang berbeza level knowledge dier....then byk subject yg aku kena ajar....pening2 nak tulis rekod ari2...smpai buku rekod yg tebal smpi klau baling kat anjing, confirm anjing tue K.O. boleh abis buku rekod tue aku berkarangan....pening kepala aku nak kena plan ari2 learning plan aku yg pelbagai tue...sapa kate cikgu pendidikan khas relax....aku tak der masa nak relax.....setiap waktu dgn kanak2 istimewa....berdamping dgn mereka...melayan karenah mereka yg mmg leh wat aku pening2 sampai muntah....tp aku sabar gak.....tue tak masuk dgn aktiviti sekolah lg...dgn jawatan aku sbgai cikgu sistem maklumat murid lg.....skrg nie partner aku dlm jawatankuasa sistem maklumat murid dah bercuti panjang...tgl la aku sorang nak kena uruskan maklumat murid yg seramai 800 org lebih...perh....cabaran........

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home