Peace Love Harmony

Peace is Love and It Harmony

Friday, June 19, 2009

Sabtu Pun Sekolah......

Hehehehehe.....ari sbtu pun kena sekolah...nasib la just der klas pasal edu web tv jer.....klau dok dgr ceramah msti aku tido kaw..kaw...punye....nie pun kira aku antara yg terlambat dtg sklh...org lain dtg kul7.30 pg...aku mai kul8.30 pg...sejam tue....tp masuk jer bilik komputer....tgk der org lain yg wat ceramah....ceramah insurans etika...aku per lg...wat muka boring la..mmg boring pun...aku bukan berminat nak dgr semua tue...hati aku tak terbuka lagi nak terima insurans2 ni....aku tau benda tue penting....tp insurans nak masuk syurga pun belum tentu terjamin....baik aku usaha yg tue dulu....hehehe...pas dah dgr ceramah insurans tue...baru kelas dimulakan....aku klau bab mengadap laptop nie mmg minat aku...hehehehe...tak ler ngatuk sgt...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home